Ik ben Yvonne ben sinds 2016 ervaringsdeskundige en sinds 2017 co-onderzoeker bij de affectus
Ik vind het erg leerzaam en je leert ook met verschillende mensen omgaan vind het leuk om gedichten te maken en Diamond painting en armbandjes maken
-Wanneer ben je begonnen als Ervaringsdeskundige?
Ik ben in 2016 begonnen als ervaringsdeskundige
-Waarom ben je Ervaringsdeskundige geworden?
Ik heb vroeger veel meegemaakt ik jonger was
-Wat is jouw specialiteit als Ervaringsdeskundige?
Ik kan goed luisteren en ben geduldig en zorgzaam en goed uitleggen.
-Waar weet je veel vanaf?
Over hoe het is om iemand die je dierbaar is te verliezen door overlijden
-Wat vind je leuk als Ervaringsdeskundige?
Dingen uittesten zoals bij de innovatie
-Wie wil je helpen als Ervaringsdeskundige?
Iedereen die een vraag heeft clienten of begeleiding
-Wat vind je belangrijk als Ervaringsdeskundige?
Dat je iemand kan helpen op een goede manier
-Wat wil je bereiken met je werk als Ervaringsdeskundige?
Dat mensen van mijn ervaring leren en kunnen of willen ontwikkelen
-Waar wil je NU je energie in steken?
Mijn ontwikkelen als ervaringsdeskundige en dat mensen ons weten te vinden via onze site
-Wat wil je over 5 jaar bereikt hebben?
Dit vind ik een lastige vraag
